HTML

Egy fusztrált omegahím blogja

Omega hím... Na vajon mi az? Aki a leghátul van, és nem bír bunkó lenni.

Friss topikok

  • Néma Bob: Köszi jól vagyok, és nem vagyok meleg.... (2012.11.14. 17:23) Néma bobot megwerték
  • Néma Bob: Királylány, vámpír. Mit csináltok ti az este? (2012.08.21. 13:02) Elkezdtem rapelni
  • Alpha Wolf: KUSSOLJ EL TE NYOMORÉKH GECI! AZ ARCODBA TAPOSOK, NEKEM CSAK EGY MOZDULATOMBA KERÜLSZ ÉS MEGHALSZ!... (2012.07.10. 10:44) Alkonyat
  • Alpha Wolf: megneztem a te blogjaidat urhajos tőrténeteket írni ebben a mai elkúrt világbann nem menő sőt írni... (2012.02.11. 16:36) Csasztok...
  • Holdsugár_: Szia. Elég érdekesnek találom a blogodat. Szívesen beszélgetnék veled. Ha van kedved akkor írj. Üd... (2011.05.11. 11:53)

Linkblog

Csasztok...

2012.02.11. 11:42 Alpha Wolf

 Régen írtam már. Képzeljétek van már végre csajom, és nem azzal vettem le, hogy jófiú voltam, verseket írtam neki... Nem....

Kigyúrtam magam, vettem pár jó cuccot, és lementem a diszkóba. Itt pedig végigmentem a táncparketten. Nyomultam a csajokra, simultam hozzájuk. Pár a diszkó háta mögött lekerált, egyet pedig felvittem hozzánk.

Ejj olyan jó éjszaka volt.

Igen egy partycsaj, de számomra ő az igazi nő. A pénzemre bukik, de egyszerűen imádok neki mindent megadni, és ő többet akar. Igazi nő... imádom... Imádom fuvarozgatni, ő az én kis királyasszonyom. Nyáron megyünk nyaralni.

És igen féltékeny, beképzelt és magával foglalkozik. De tudom, hogy azért, hogy én nehogy ellökjem magamtól. Ő az igazi nő.

TE LÚZER AKI EZT OLVASOD!

Dobd el a hülye könyveidet, ne írj több verset, ne vegyél virágot. Simulj, nyúmolj, ne légy okos, csak vicces és szexi...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://celtablaahomlokomon.blog.hu/api/trackback/id/tr774093323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenneth Withaker 2012.02.11. 13:23:03

Figyelj már kicsihuszár.
Szerintem te továbbra is ugyan az a beszari farok vagy. Figyelj, ebben a cikkben azt írod, hogy összekaptad magad.
Szerintem meg csak magyarázod magadnak, hogy semmi probléma nincs.

Na csővi.

Alpha Wolf 2012.02.11. 16:31:41

Engem ne kicsi huszároz le
Egy 90 kilós kigyurt emberrel beszélsz akit parszor megvertek. Van problema, te beleugatsz a dogomba faszfej.

Lenézlek és megvettlek neked soha nem lesz csajod

Alpha Wolf 2012.02.11. 16:36:11

megneztem a te blogjaidat urhajos tőrténeteket írni ebben a mai elkúrt világbann nem menő sőt írni és olvasnni sem memő.
nem vagy valo apanak nem vagy férfí
süti beállítások módosítása