HTML

Egy fusztrált omegahím blogja

Omega hím... Na vajon mi az? Aki a leghátul van, és nem bír bunkó lenni.

Friss topikok

  • Néma Bob: Köszi jól vagyok, és nem vagyok meleg.... (2012.11.14. 17:23) Néma bobot megwerték
  • Néma Bob: Királylány, vámpír. Mit csináltok ti az este? (2012.08.21. 13:02) Elkezdtem rapelni
  • Alpha Wolf: KUSSOLJ EL TE NYOMORÉKH GECI! AZ ARCODBA TAPOSOK, NEKEM CSAK EGY MOZDULATOMBA KERÜLSZ ÉS MEGHALSZ!... (2012.07.10. 10:44) Alkonyat
  • Alpha Wolf: megneztem a te blogjaidat urhajos tőrténeteket írni ebben a mai elkúrt világbann nem menő sőt írni... (2012.02.11. 16:36) Csasztok...
  • Holdsugár_: Szia. Elég érdekesnek találom a blogodat. Szívesen beszélgetnék veled. Ha van kedved akkor írj. Üd... (2011.05.11. 11:53)

Linkblog

Néma bobot megwerték

2012.10.16. 12:01 Alpha Wolf

Az a fasszopő geci néma bobott páran megwerték néhány ralyongóm

néma bob ne mergyél meni Szegöd meg semijen waros kőzelébbe mert hallott ember wagy


Elllesz tőr ve a kezedd


Ez a ímél miatt

Alpa Wolf

Megőllek a nöddel egyűtt mert én egy hályas luer kockha vagyokh aki vlaószinüleg buzi is

Kilesel őlve repper vagyokh

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://celtablaahomlokomon.blog.hu/api/trackback/id/tr144819397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alpha Wolf 2012.10.16. 12:30:53

Úgy wolt hog ment hazafele a kocshmából tólta maga elött a rozsdásh sar bicalyát erre néhán fikcó megált ellötte a kócsival kipattantakh malyd felybe, hasba asztán tőkön vertékh utánah kibasztákh a határbah egy száll gatába
néma bob korházbann van

Néma Bob · http://kriptid.blog.hu/ 2012.11.14. 17:23:03

Köszi jól vagyok, és nem vagyok meleg....
süti beállítások módosítása